söndag 29 maj 2011

Ny vinranka

Jag sågade upp trallgolvet där jag fyllde jord och har nu satt en ny vinranka där.  Jag hoppas den tar sig lika fint och trivs lika bra som den andra vinrankan jag har i pergolan.
Det var tur att jag hade gjort så mycket färdigt i trädgården innan Båtsman kom. Nu får jag inte gjort något. Jag hade glömt att de små liven kan vara så livliga. Han är som ett jehu när han är vaken. Tur att han  även sover en del så jag  själv får lite tid att återhämta mig.
Ha en fin Mors dag alla
Kram Marita

7 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Känns skönt att höra att det är fler än jag som fått livlig valp, men det är ju så dom är. Och söta!
Så fint du har gjort med vinrankan!
Agneta kram

Comeca Jones sa...

Nice

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Åh, det kommer att bli jättefint när den klättrar uppe i taket. O en sån söt hund, kan riktigt föreställa mig vilken energi den har; härligt!
Ha en riktigt fin vecka,
kram Lydia

It's me sa...

I just wanne say that i like the book very much !!...and i have almost sell them all..!! it is great to see you in it .....love Ria....xxx...

Elzie sa...

Jodu, jag märker det med vår valp också. Jag får ingenting gjort och ska hon vara med i trädgården så får jag binda henne, annars är hon och gräver hon också, haha.
Hoppas du lyckas med din vinranka.
Kram Elzie

Lotta-livets väv sa...

Du är bara helt otrolig Marita! vad ursnyggt det blev med ditt fönster ut mot sommaren!

Att man kan vara så liten och söt! Det är nog lite bra att de är så himla näpna de små liven, eftersom det till viss del tar udden av sorgen efter en saknad gammal vän. Vår dotters svarta Sotis som blev påkörd i augusti förra året finns fortfarande kvar som sorg i mitt hjärta...men så i november bestämde vi oss för att, trots allt....*ler* skaffa oss en egen liten varelse och så kom då Blyyå han dök upp dagen innan julafton. Nu är han en ståtlig kattherre som undersöker livet, men som fortfarande kan sitta långa stunder i knät och bara spinna...högljutt. Det är tur att de finns våra fyrbenta vänner och din Båtsman....han är bara för ljuvlig.

Kram, kram
/Lotta

Tinas bo sa...

Vad härligt det ser ut!
Underbar bild!

Kram Tina