tisdag 31 maj 2011

Loppisbesök

Igår var jag på loppis och köpte ett fint medicinskåp. Det var knallbått så jag måste måla det först innan jag tar in det. I och med det köpet fick jag göra en liten om möblering . Jag flyttade min gamla klocka in i vardagsrummet och skåpet från rummet ut i hallen.  Just nu håller jag på att måla både skåpet och klockan.

 Så här blev det i hallen.
På  eftermiddagen igår fick Båtsman för första gången gå med ner till havet och sjöboden.
 Jag tror faktiskt han gillade det.
Ha en fortsatt fin dag.
Marita

7 kommentarer:

Barbara Jean sa...

Beautiful post. Love your cabinet!

blessings
barbara jean

ps sweet doggy too. =)

Barbara Jean sa...

Beautiful post. Love your cabinet!

blessings
barbara jean

ps sweet doggy too. =)

EvaB sa...

Oj oj vilken söt Båtsman!

It's me sa...

Beautiful...your sweet dog.....xxx...

Det Vita Drömhuset sa...

Spännande med loppisfyndet du målar, får vi se bilder sen?
Fint det blev i hallen. :)

Så söt han e, lille Båtsman.

Kram Åse

landlust sa...

... mein Gott, Du hast ja den Himmel auf Erden, einfach traumhaft, genau da möchte man sein...
Ganz liebe Grüße Antje

Tinas bo sa...

Vad fint det blev!!
Och vilka fina burkar på skåpet!
Klart Båtsman tyckte om havet, vem skulle inte det.. hihi

Ska bli kul att se skåpet sen. Men det blir naturligtvis jättefint, som allt annat hos dig! :)

Ha en underbar helg

Kram Tina