måndag 23 juni 2008

Nu är det sommar ,

nu är det sol, nu är det koskit i hagen......
Idag var tredje gången Camilla o jag var i kohagen för att sätta upp vår skylt till butiken. Varje gång har vi känt oss glada att kossorna befunnit sig längst bort i hagen, men vips är de på väg mot oss. De är så nyfikna och vi är lite rädda så vi får en väldans fart att åla oss under taggtråden med el i. Vi vet inte om det är kossorna eller vinden som gör att den välter.
Vi har i alla fall haft en fantastiskt fin helg med både gott umgänge, god mat och många besökande både på vandrarhemmet och i butiken, vi känner oss jättenöjda med
midsommarhelgen.



Den här ljusstaken och lyktan har vi sålt många av i helgen.....

1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Hej tjejer. Så är det med kossor, nyfikna så in i.... Jag blev också "jagad" av en ko inne i hagen. Jag garva så jag grät samtidigt som jag sprang...läskigt o kul samtidigt :)...nog om det...härliga grejer ni har i butiken. Ljusstaken var jätte häftig. Ha det gott. Kram Pirre