tisdag 8 december 2009

Solen skiner idag

Jag är så glad när solen skiner...... Ja, så känner jag mig idag. Allt går så mycket lättare när det är ljust. Det här fina skåpet har jag ärvt av min fd svärmor. Jag är så glad i det, här förvarar jag mycket av min inspiration i form av inredningsurklipp och magasin.

Den här platsen är min favoritplats att sitta och läsa.

Den gamla segelsäcken har jag fått av en sjöman som nu är död men som tidigare bodde på min väg ner mor havet.


Jag läste just ett inlägg från http://livetsvav.blogspot.com/. Hon ger verkligen ord på saker som jag tror många känner i dessa dagar. Läs gärna det
Kram

7 kommentarer:

Lotta-livets väv sa...

Tack vännen!
Du är generös med ditt beröm, jag blir omtumlad och överväldigad! och glad!
Som vanligt finner jag ro hos dig. Ditt hem måste andas ro och vila. Skönhet finns och jag förstår att du trivs i din läsfåtölj!
Många, varma adventskramar till dig!
/Lotta

Det vita dårhuset sa...

Heej :-)
Fin fina bilder ...igen! Kul!!!
Ska gå in till lotta och läsa vad hon har att säga....

Kramen erika

Stina sa...

Men jag dör vad fint. Jag tror att jag kliver in i datorn och kommer hem till dig. Bra va?:-) Kram

Weisser Traum sa...

oh bin gerade auf deinen blog gestossen. traumhaft schön. grüässli daniela

Hemmet Är Min Borg sa...

oj vilken fin blogg du har och så underbart hem, jag kommer hit mera ,
kram/Jeanette

casa nostra sa...

i've just discovered your blog and i like it very much.

Room Seventeen sa...

Very nice blog! I spent my holiday in Bohuslan last summer, beautiful area!