måndag 26 maj 2008

Mors Dag

Först vill vi tacka för den fina utmärkelsen vi fått av Lina med bloggen Det lilla huset på berget. Vi får återkomma med vem vi skickar den vidare till.

I helgen blev jag uppvaktad med de här fina pionerna på Mors Dag samt härlig fin choklad.
Dagen avslutades hos våra vänner på Hjalmars i Hamburgsund, där vi avnjöt en
underbar middag med dessert. Tänk att det kan bli för varmt att sitta ute på bryggan och äta så vi satt inne. I min pergola har nu mina vindruvor kommit ganska långt och jag kommer att få jätte mycket vindruvor i år. Klicka på bilderna så blir de större.


Den här lanternan har jag köpt på Heestrand Interiör. Jag gillar lanternor.

2 kommentarer:

Helene på Rörvik sa...

Hej!
Underbara pioner, de är så vackra. Vad roligt att det blir så mycket vindruvor i år, din pergola ser så mysigt ut. Ha en fin vecka!
Kram Helene

Anonym sa...

Hej,
vilken fin lanterna! Jag vill gärna besöka er butik, är det långt från Tjörn?

Tack för besöket och den trevliga hälsningen på min blogg! Jag tycker så mycket om mitt lilla växthus och de trevlig krydd-skyltarna! Önskar jag hittade fler...

Kram Helena /Franska Liljan