torsdag 3 april 2008

Ännu en underbar dag

Tack Helene "Vaniljdrömmar" för den fina utmärkelsen vi fick av dig idag. Det värmer verkligen.

Det blev en fin dag i dubbel bemärkelse.

Idag var den riktigt första härliga vårdagen för i år. Efter jobbet gick jag och min Cavalier ut på Dunnholmen, hörde sjöfågeln (Gudingen uppvaktade sin Åda) och kände saltdoften från havet. Den här tiden är helt fantastisk. Bilden tog jag idag på kvällskvisten i soldiset.


Idag har en rostig madonna fått följa med mig hem från Heestrand Interiör. Hon passade så fint ihop med den franska vindamajanen jag kånkat hem från Frankrike


Grodan jag köpte i butiken förra sommaren har övervintrat.



Detta sjömärke har jag hittat vid bryggan det har slitit sig från sitt grund och kommer att få sin plats utanför butiken om ett tag. Min hjälpsamma syster hjälpte mig att bärga det.

4 kommentarer:

atmosphere sa...

Bohuslän ÄR underbart, oslagbart rätt och slätt!
Kram,
Ingrid

Frida sa...

Grattis till utmärkelsen. Vilken fin blogg!
Kram frida

Gårdsromantik sa...

Men så vackert ni bor!
Börjar bli less på snöslask.
Jättefin blogg!

Kram Maud

Millas hem sa...

Hej!
Det är första gången jag är här!
Vilka bilder, jag tycker om allt jag ser. Vi har släkt i Bohuslän, så jag känner att så fort vi kommer dit, kommer jag att leta upp butiken! Allt är precis i min smak! Härliga utebilder också!!
Kram Camilla