torsdag 15 april 2010

Idag har Camilla och jag packat upp en massa nya varor i butiken. Kika gärna in på Heestrand interiör och kolla, jag har lagt ut några nya bilder på den bloggen. Här hemma har jag börjat få ordning på min förstuga. Jag har gjort ett skåp av en gammal sillåda där jag förvarar lite verktyg. Här har jag också ställt några gamla fransk lerkrus som fått följa med mig hem från Frankrike.

I det gamla hörnskåpet har jag sekatör, gödning mm sånt som är bra att ha tillhands
i trädgården. Jag skall försöka bli lite ordentligare än vad jag varit förut.

Ha en fin helg och hoppas vi får lika fint väder i helgen som det varit denna vecka.
Kram Marita

8 kommentarer:

Villa König sa...

Great pictures! I love this style! Hugs Yvonne

hagagården sa...

Hej
Men vilka fina gamla krus du har fått tag på.
kram o ha en fin helg.
ninni

Sally och jag sa...

Vilka vackra bilder! Och härliga krus du har.

Hoppas du får en fin helg!

Kramar från
Sally och jag

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Vilken härlig blogg du har,önskar dig en fin vecka,kram Agneta

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Tack snälla du för din kommentar hos mig=)
Och oj så fint du har det!!!! Ska kika vidare här..=)
Ha det gott!
Kramar Camilla

Det vita dårhuset sa...

Älskade Marita!
Tack för de fina orden om blogg namnet!! Jag har haft sådan ångest över hur jag ska göra men jag tänkte att jag kunde heta :
My country home / det vita dårhuset
Loggon ska se ut lite som Lottas (4 årstider)
Vad tycker du om det????

JÄTTE fint har du SOM VANLIGT!!!!!
Älskar ditt hem :)


Många kramar Erika

Inka sa...

Men gud så snyggt. Tänka att man kan ha det så vackert där man ska förvara sommarredskap mm.
Och urnorna från Frankrike stillar mina ögons inspirationshunger. Gud vad snyggt.

ha en trevlig vårdag


kram Inka

Unknown sa...

Wonderful images with a lot of inspirationes again. Long time ago I find your site. It's beautiful to look...

Now I fixed it on my blog. It's ok?

Greetings

VINTAGE