tisdag 13 oktober 2009

Härlig höstdag

Idag har jag börjat ta in dynor och quiltar från Pergolan. Jag tvättar allt så att det är rent till nästa vår. Istället lägger jag ut fällar som man kan sitta på ifall man vill sitta ute och mysa.
Jag tog också in ett par trädgårdstolar som jag haft ute i sommar.




Den här krukan hade jag med hem från Provence . Bordet är inte så fint så en liten handduk med monogram passade bra att lägga på bordet.




Eftermiddagen har Pricken och jag vandrat nere vid havet. Satte mig en stund på en bänk på kajen och filosoferade. Havet var nästan alldeles stilla och solen värmde lite.










Hoppas vädret håller i sig för lite mer höststädning ute behövs
Kram

5 kommentarer:

hagagården sa...

Å det ser underbart ut där vid havet,men du vilka fina stolar du visar,jag förstår att du tar in dom.
kram
ninni

My home is my Castle sa...

Åhh så vakre bilder du viser :)

Klem,Kari

Lisbeth Williams sa...

Hej, Jag var själv i Bohuslän igår och njöt av det krispiga höstvädret. Tack för all nära-havet inspiration. Hälsningar från L på http://wabisabi-style.blogspot.com/

Galleri Hönshuset sa...

hej, allt väl?

Häääärliga havsbilder som alltid.

Fint o ta in lite trädgårdsmöbler, nu när det nalkas mot vintern...

ha en härlig helg. Kram Pirre

Hanna sa...

Så mysiga bilder.
Tack för att jag fick titta in och se allt detta.
Ha en bra helg!
Kram
Hanna