torsdag 23 april 2009

Nästan Sommar

Det har varit varmt nästan som på sommaren idag, fast inatt var det frost.
Det gäller att komma ihåg att skydda tomatplantorna mot frostnätterna. Idag fick jag Camilla att mannekänga med några av våra tunikor. Det ser så somrigt ut med vita kläder. Först en bild från vår badplats som ännu inte har så många besökare.



Här är Camilla tillsammans med Sixtelina. Katterna kommer ofta in till oss i butiken och på kontoret. En del kunder har trott att vi har uppstoppade katter på sängen, men det är det inte.

Om man klickar på bilderna så blir de större. Smycket Camilla har runt halsen är också sådant vi säljer.

3 kommentarer:

Ljuva Hem sa...

Gud vad mysig affären ser ut, man skulle nästan vilja flytta in och bo där, det kanske man kan få göra om man kommer för att bo några nätter, hi hi. Ingår katten då?
Tunikorna är ljuvliga, kanske avslöjar ni vad dom kommer ifrån om dom säljs LÅNGT bort från er. 1000 kramar från Jeanette på
Ljuva Hem och tag för underbar läsning från er härliga blogg.

... sa...

... vilka underbara tunikor!

Härlig passform för den som har de där extra kilona. Man har ju inte lust att visa alla kurvor som inte sitter där de ska :-))

Skall försöka att komma å hälsa på i Heestrand. Det var väldigt länge sedan jag var där.

Soliga GBG/K-hamns hälsningar

Mallan sa...

Är så glad över att ha hittat till din blogg. Jag bor i Örebro men har spenderat så gott som hela mitt livs somrar i Heestrand. Blir helt galen av längtan när jag ser dina bilder. Speciellt bilderna på havet och badplatsen! Heestrand är verkligem ett av jordens paradis!